אישור ההזמנה

במידה ולא קיבלת אישור הזמנה בדוא"ל תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה (לא לשכוח לבדוק את תיבת הספאם/דואר זבל שלך), עליך ליצור קשר ישירות עם אתר ההזמנה שבו בוצעה ההזמנה. במידה וההזמנה בוצעה דרך אופצית - הזמנה ישירות מהמלון; המלון שבו התבצעה ההזמנה מנהל את הזמנתך, ניתן למצוא את פרטי ההתקשרות באישור ההזמנה. 

הנה כמה טיפים שיסייעו לך לאתר את האתר בו בוצעה הזמנתך או לאתר את מייל אישור ההזמנה שנשלח אליך:

*בדוק את תיבת הדואר שלך ו/או את תיבת דואר הזבל שלך/ספאם – בעת ביצוע הזמנה אונליין סביר להניח שנשלח אליך מייל אישור / עדכון במייל לכתובת המייל שהזנת בעת הרשמתך לאתר. המייל כולל את כל המידע הדרוש אודות ההזמנה, מענה על שאלות נפוצות ודרכי התקשרות עם האתר שבו בוצעה ההזמנה. לעיתים המיילים האלו נתפסים כמיילים של ספאם או כפרסומת ונשלחים אל התיבות של הפרסומות/דואר זבל במקום לתיבה הראשית, יש לבדוק את שאר התיבות במייל.
*בדוק את חיוב האשראי שלך – במידה ומסיבה כל שהיא לא קיבלת מייל אישור הזמנה, מומלץ לבדוק חיובים בכרטיס האשראי ולאתר את שם האתר שעל שמו בוצע החיוב.
*חזור אחרי הצעדים שלך/בדוק היסטוריה – יכול להיות שהיסטורית הגלישה שלך בדפדפן תעזור לך לאתר את שם האתר שבו בוצעה את ההזמנה. 
אפשרות נוספת היא לבצע חיפוש נוסף בעמוד המלון בו בוצעה ההזמנה באתר הוטלסקומביינד, התוצאות שתקבל עשויות להזכיר לך מהם אתרי ההזמנות שהופיעו בתוצאות החיפוש וכך לבסוף תוכל גם לאתר את האתר שבו בוצעה הזמנתך בפועל.

עדין צריך עזרה? צור קשר צור קשר